שיווק רשתי עם חברת ד"ר נונה

שיווק רשתי בישראל

 

מחפשים הזדמנויות עסקיות בתחום שיווק רשתי בישראל? הכירו את חברת ד"ר נונה אינטרשיונל בע"מ שמציעה לציבור רחב תגמולים חסרי תקדים בשיווק מוצרי ים המלח ייחודיים בעלי נוסחה מנצחת שזכו בהצלחה מסחררת בכל רחבי העולם. הצטרפו עכשיו ותתחילו להרוויח ללא השקעה ורכישת מלאי!

 

הצטרפות חינם לשיווק רשתי

 

 

שיווק רשתי בישראל

 

מהו מעמדו של שיווק רשתי בישראל וכיצד ניתן להצליח בו?

בתחילת שנות ה-90 המגמה העולמית של התפתחות שיטת שיווק רשתי (רב-שכבתי) הגיעה גם לישראל. היכן עומדים הדברים היום, כעבור כ-25 שנים? האם זה עמד בציפיות וסיפק את הסחורה?
במאמר להלן נסקור מה התרחש בתחום ה-MLM  מתחילת דרכו בארץ, מהו מצבו בימינו ומהן ההזדמנויות הכדאיות ביותר שקיימות כיום בתחום שיווק רשתי בישראל.

 

 

קצת היסטוריה

כאמור בתחילת שנות ה-90 במאה הקודמת הבשילו התנאים לתחילת עידן השיווק הרשתי בישראל. היו כמה סיבות לכך אך הסיבה העיקרית הייתה מצוקה כלכלית ומקצועית בה נקלעה עליה המונית מברית המועצות שהגיעה בתקופה זו.

 

בתנאים של אבטלה, עליה דרסטית במחירי הדיור ושחיקת סיוע ממשלתי, לעשרות אלפי עולים חדשים בגילאים 45-60 עבודה בשיווק רשתי הייתה התקווה האחרונה לשפר את מצבם הכלכלי כי רובם לא הצליחו למצוא עבודה במקצוע ובשכר הוגן. לכן הצעותיהן של חברות MLM זרות כגון הרבלייף וניווייז זכו להיענות רבה בקרב העולים, וחלק ניכר מהם הצטרפו לחברות הללו ורכשו מוצרים כדי לנסות להרוויח כסף בשיווק רשתי.

 

אולם, כפי שאתם מבינים, בשיווק רשתי אין יחסי עובד -  מעביד ואין שכר מובטח. מדובר בעסק לכל דבר שכרוך בסיכונים ודורש הכשרה מתאימה. כמו בכל עסק, בשיווק רשתי יש מרוויחים ויש מפסידים. למרבה הצער, חלק מהמפיצים החדשים וגם חלק מהוותיקים שצירפו אותם לא הפנימו שלאנשים שגדלו במדינה ללא שוק חופשי יהיה קשה להבין מה זה שיווק רשתי מקצועי ומהו שיווק בכלל.

כמו כן, קומץ מפיצים ותיקים לא פעלו ביושר ומטרתם הייתה רק "לדחוף" מוצרי חברות שיווק רשתי בכמויות גדולות לעולים שהתפתו להנחות גדולות והבטחות "התעשרות מהירה". העולים האלה לא קיבלו הדרכה נדרשת ואימונים בשיווק רשתי, לא הצליחו למכור את המוצרים ופשוט נתקעו איתם. כך למעשה נוצרו רוב הסטיגמות על שיווק רב שכבתי שעיכבו את התפתחותו בישראל לשנים רבות.

 

 

מה קורה היום?

למרות הנזק שנגרם למוניטין השיווק הרשתי בישראל בתחילת שנות ה-90, התחום שרד ואף התפתח אף בצורה מתונה בהרבה בהשוואה למדינות מתקדמות אחרות. למשל, בארה"ב 50% מכלל מכירות מוצרים ושירותים עוברות דרך תעשיית ה-MLM, וביפן זה מגיע ל-90%!

 

בישראל פעולות עשרות בודדות של חברות  MLM (בעיקר אמריקאיות) כאשר למשל במלייזיה פועלות כ-800 חברות כאלה! אז מדוע אנחנו הישראלים שידועים בעולם כאנשי מכירות מעולים, לא הצלחנו לפתח את הענף הזה בארצנו? כנראה זו תוצאה מדעות קדומות וסטיגמות שנוצרו על MLM בשנות ה-90, בעיקר בלבול בין מושגים של שיווק רשתי ופירמידה, וגם חשש "להיתקע" עם מוצרים שיירכשו במסגרת הצטרפות לחברה.

 

 

הצורך בשינוי

בשנים האחרונות חלו שינויים מדאיגים במצב הכלכלי של ישראלי ממוצע מהמעמד הבינוני: יוקר המחייה מתגבר, השכר נשחק, מחירי הדיור הגיעו לרמה בלתי נסבלת. מצלצל דומה למה שקרה עם עליית שנות ה-90, אך הפעם זו כבר בעיה כלל ישראלית שחוצה את כל המגזרים והגילאים. אנחנו רגילים להאשים את הממשלה בכל הצרות ולדרוש ממנה פעולה מידית, אך צריך להבין שעם כל הרצון הטוב מצד הממשלה ייקח שנים עד שהמצב ישתפר.

 

אז כנראה זה הזמן לקחת את הגורל בידינו, להיות יצירתיים ולא לחשוש מעבודה קשה וניצול שעות הפנאי לטובת הכנסה נוספת. העידן המודרני מעמיד לרשותנו כלים חדשים שלא היו לחלוצי ה-MLM כמו למשל שיווק רשתי באינטרנט, סלולר, רשתות חברתיות ועוד. הכלים הללו מאפשרים להגיע לקהל לקוחות רחב בארץ ובחו"ל ולפתח עסק בינלאומי בסיכונים מינימליים. לכן הגיע זמן להיפטר מהסטיגמות המיותרות, להבין שמדובר בעיסוק חוקי ומכובד ולבחור בשיווק רב שכבתי כפי שבחרו עשרות מיליוני אנשים ברחבי העולם.

 

 

חב' ד"ר נונה וההזדמנות השנייה

חברת ד"ר נונה אינטרנשיונל בע"מ שנוסדה בשנת 1994, תרמה רבות להתפתחות שיווק רשתי בישראל ובעולם, והיו מספר סיבות לכך: מוצרים ישראליים ייחודיים בעלי יכולת להתחרות במוצרים של חברות זרות; תוכנית תגמולים שוויונית ושקופה; ספונסרים ישרים בעלי מוטיבציה גבוהה להכשיר מפיצים מוצלחים; ועוד.

 

למרות שהחברה משווקת את מוצריה בכ-25 מדינות, הפעילות במדינות הללו מתקיימת בעיקר בקרב יוצאי רוסיה ומדינות חבר העמים, ולכן החברה כמעט לא מוכרת למגזרים העיקריים של אותם מדינות כולל ישראל. בשנים האחרונות החברה מתאמצת רבות על מנת להרחיב את פעילותה בשוק הישראלי ומציעה מגוון מבצעים והטבות בלעדיות לישראלים אשר הופכות את פעילות המפיצים לרווחית יותר. כמו כן, החברה מציעה מספר מסלולי הצטרפות חסכוניים כולל אפשרות לקבל 20% הנחה החל מהמוצר הראשון, ללא רכישת מלאי!

 

למעשה בחברת ד"ר נונה נוצרה כעת הזדמנות שנייה המשלבת, מצד אחד, מוצרים איכותיים ומוניטין רב שכבר הוכיחו את עצמם במשך מעל 20 שנה, ומצד שני שפע שווקים חדשים בארץ ובחו"ל שעדיין ממתינים לראשונים שיגלו להם את מוצרי ים המלח הייחודיים ואת ההזדמנויות העסקיות מאת ד"ר נונה וירוויחו בגדול. הראשונים האלה יכולים להיות אתם!

 

אז למה אתם מחכים? הצטרפו חינם ללא התחייבות או צרו קשר ונחזור אליכם עם פרטים נוספים!

 

איך להרוויח כסף בשיווק רשתי  |  שיווק רשתי באינטרנט  |  מפיצים עצמאיים

שיווק רב שכבתי  |  שיווק רשתי - מה זה?  |  איך שיווק רשתי עובד  |  שיווק רב שכבתי באינטרנט  |  איך לבחור שיווק רשתי  |  שיווק רב שכבתי בישראל  |  מוצרי חברות שיווק רשתי  |  אודות חב' ד"ר נונה  |  תוכנית השיווק  |  דרושים שיווק רשתי  |  הצטרפות לחברת ד"ר נונה  |  צור קשר