שיווק רשתי עם חברת ד"ר נונה

האם שיווק רשתי הוא פירמידה?

 

עדיין מתבלבלים בין שיווק רשתי ופירמידה? הגיע הזמן לשים קץ לבלבול!

 

שיווק רשתי או פירמידה?

 

בין כל הסטיגמות ודעות קדומות הקיימות על שיווק רב שכבתי, הנפוצה ביותר היא הטענה כי שיווק רשתי הוא פירמידה. הדעה הזאת נפוצה במיוחד בישראל וגורמת לישראלים רבים להחמיץ הזדמנויות עסקיות כדאיות בתחום ה-MLM.

 

על מנת לעשות סדר בדברים ולפתור את הסוגיה אחת ולתמיד, קודם כל נבחן מהו ההבדל בין שיווק רשתי ופירמידה וממה יש להיזהר במהלך חיפוש חברת שר"ש המתאימה לכם.

 

אבכן, מה זה בדיוק פירמידה?

כל ארגון גדול כגון מדינה, צבא, עמותה או חברה מסחרית בנוי בצורת פירמידה כי זו צורה הכי יציבה בגיאומטריה. בחברה וכלכלה קיימים הרבה סוגי ארגונים פירמידליים עם הבדלים עצומים ביניהם.

 

הבעיה מתחילה כאשר גורם מסוים מקים חברה שלא מייצרת שום מוצרים או שרותים וניזונה רק מכספים שמשלמים לה לקוחות בעת הצטרפותם. חברות מסוג זה נקראות פירמידות פיננסיות והן אסורות על פי חוק ברוב המדינות המתוקנות בעולם.

 

פירמידות מסוימות מנסות להתחזות לחברות שר"ש תוך ניצול דמיון חיצוני בדרכי צירוף לקוחות חדשים שמתבטאות בעיקר בשיטת "חבר מביא חבר". לכן כאשר בוחרים חברת MLM, השאלה הראשונה צריכה להיות אם לחברה זו יש מוצרים ומהם מקורות המימון שלה.

 

כיצד ניתן להבחין בפירמידה?

בניגוד לשיווק רשתי, פירמידות עושות שימוש ברשת לא לצורך הפצת מוצרים או שירותים שלהן אלא לגיוס חברים חדשים בלבד במטרה לקבל כספים מדמי הרשמה שלהם. לדוגמה, חברה מסוימת מבטיחה ללקוח אחוזים מסכום השקעה של לקוחות אחרים שגוייסו על ידו.

 

לכן, אם חברה מחייבת אתכם בתשלום על עצם הרישום ללא תמורה כגון מוצרים או שירותים שימושיים, יש להיזהר ממנה כי ככל הנראה זו פירמידה פיננסיות בלתי חוקית.

 

קיימות גם חברות שיווק רשתי לכוארה חוקיות אך עם אופן פעילות המתקרב לשיטת הפירמידה. למשל, חברות שמציעות הנחות על מוצריהן וזכות לעמלות בתמורה לדמי מנוי חודשיים שנגבים גם אם לא נרכשו מוצרים בפועל. לפני ההצטרפות לחברה כזאת כדאי לשקול היטב האם יש לכם צורך לרכוש את מוצריה באופן קבוע ואם זה מצדיק את דמי המנוי שתשלמו לה.

 

איך לבחור חברת MLM אמינה?

אם אתם שוקלים להצטרף לחברת שיווק רב שכבתי מסויימת, חובה לבדוק מספר קריטריונים חשובים שיעזרו לכם לוודא שזו חברה אמינה ללא חשש לפירמידה:

1. בתמורה לכסף שלכם אתם מקבלים מוצרים או שירותים אמיתיים שניתן להשתמש בהם ולמכור ללקוחות קצה.

2. העמלות נובעות מרכישה או מכירת המוצרים של החברה ע"י מפיצים שהצטרפו תחתיך, אך לא מעצם צירופם.

3. קיום ליווי ותמיכה מלאים הן מצד מפיץ אשר צירף אותך (הספונסר) והן מצד החברה עצמה.

4. האם בחברה קיים מערך לימודים והדרכה למפיצים כגון קורסים, סדנאות, מפגשים וכדומה.

5. האם החברה מספקת חומר שיווקי יעיל שעוזר לקדם את מוצריה כגון קטלוגים, פוסטרים, דוגמיות, ספרי הדרכה וכו'.

6. מחירים סבירים של מוצרי החברה שמשקפים את איכותם ומסוגלים להתחרות בשוק.

7. תוכנית שיווק הגיונית ושקופה שמאפשרת לקבל עמלות ורווחים הוגנים ולא כוללת תשלומים סמויים או התחייבויות כובלות מצדכם.

 

שיווק רשתי עם חברת ד"ר נונה

חברת ד"ר נונה אינטרנשיונל בע"ם פועלת בשוק מעל 20 שנה ועונה על כל הקריטריונים של חברת MLM הוגנת ואמינה שפורטו לעיל. זו חברת שר"ש יחידה שמשווקת בשיטה זו מוצרי ים המלח שמפתחת ומייצרת בעצמה. מוצרי החברה הם פרי פיתוח מדעי בלעדי לחברה ומוגנים באמצעות 18 פטנטים על שם ד"ר נונה קוכינה מייסדת החברה. מוצרי החברה משווקים בעשרות מדינות ברחבי העולם ועוזרים למיליוני אנשים לשפר את בריאותם ואיכות חייהם.

 

החברה מציעה תוכנית תגמולים רווחית והוגנת שמאפשרת למפיציה ליהנות מרווח עד כ-70% ממכירות ישירות, עמלות עד 30% ממכירות תתי מפיצים ועוד מספר בונוסים והטבות. החברה נותנת חשיבות עליונה לתמיכה במפיצים ומעניקה להם כל הכלים שיסללו להם את הדרך להצלחה.

 

מעוניינים להצטרף? מלאו טופס הרשמה קצר ללא תשלום וללא התחייבות!

עדיין מתלבטים? צרו קשר ונציגנו יחזור אליכם עם פרטים נוספים.

 

  מה זה שיווק רשתי  |  איך שיווק רשתי עובד?  |  שיווק רב שכבתי בישראל

שיווק רב שכבתי  |  שיווק רשתי - מה זה?  |  איך שיווק רשתי עובד  |  שיווק רב שכבתי באינטרנט  |  איך לבחור שיווק רשתי  |  שיווק רב שכבתי בישראל  |  מוצרי חברות שיווק רשתי  |  אודות חב' ד"ר נונה  |  תוכנית השיווק  |  דרושים שיווק רשתי  |  הצטרפות לחברת ד"ר נונה  |  צור קשר