שיווק רשתי עם חברת ד"ר נונה

שיווק רשתי מקצועי

 

איך להפוך לאיש שיווק רשתי מקצועי? להלן תשובות מלאות ממומחי ד"ר נונה!

 

כפי שאתם יודעים, יש ספורט עממי בו עוסקים מיליוני אנשים להנאתם ולשמירה על בריאותם, ויש ספורט מקצועי בו עוסקים ספורטאים מקצועיים שמתאמנים בצורה רצינית במשך שנים רבות ומקבלים על הישגיהם תגמולים כספיים.

 

אותו הדפוס קיים בתחומי עיסוק רבים כולל שיווק רשתי. יש אנשים שמצטרפים לחברות שיווק רב שכבתי כדי לשפר את איכות חייהם, להרחיב את מעגל החברים ולנצל את זמנם החופשי כדי לקבל הכנסה נוספת. ויש אנשים שעוסקים בשיווק רשת מקצועי כדי לקבל הכנסה גבוהה ויציבה.

 

 

מהו ההבדל בין אנשי שיווק מקצועיים וחובבים?

ישנם שלושה פרמטרים בסיסיים: המאמץ, הידע והתוצאות.

 

חובב - אדם עבורו הפעילות בשיווק רשתי היא סוג של תחביב. הוא לא מתאמץ כדי להרוויח "כסף גדול" ומשקיע בשיווק מעט מאמץ וזמן חופשי, לכן גם התוצאות במונחים כספיים קטנות בהתאם. אולם הרווח העיקרי שלו – שיפור איכות החיים באמצעות המוצרים, תקשורת עם אנשים, מימוש עצמי וכדומה.

 

מקצוען - אדם עבורו שיווק רשתי מהווה מקור הכנסה עיקרי או שהוא שואף לכך. הוא משקיע בעיסוק זה את מיטב המשאבים ומגיע לתוצאות גבוהות. זה אדם שיודע להגדיר מטרות, לתכנן את פעילותו, ללמוד ולהתפתח.

בקצרה - החובב נהנה בעיקר מהתהליך כאשר המקצוען נהנה בעיקר מהתוצאה.

 

 

כיצד להפוך לאיש מקצוע בשיווק רב שכבתי?

כאמור, שיווק רשתי מקצועי פועל בנוסחה לכאורה פשוטה: מאמץ + ידע = תוצאה. אז מדוע כל כך הרבה מפיצים אינם מצליחים לממש אותה?

 

להלן מספר סיבות נפוצות לכך:

1. חוסר זמן. רוב המפיצים החדשים משלבים את תחילת פעילותם בשיווק עם עבודתם הראשית. זה בדרך כלל שלב הכרחי שלא ניתן לעקוף אותו. בתנאים אלא לא קל לשלוט בזמן החופשי שנותר ולנצלו למען שר"ש.

הפתרון: להכין תוכנית עבודה פרטנית וכמובן לעמוד בה. למשל, אם אתה יכול לפנות למען השיווק 4 שעות ביום, יש לחלק אותן בצורה שתאפשר לך לבצע כל סוגי הפעילויות הנדרשים, כגון מכירה ומשלוח מוצרים, חיפוש לקוחות ושותפים חדשים, לימוד שיטות שיווק מתקדמות. אם לא ניתן לבצע את כל הפעילויות הללו ביום אחד, יש לתכנן אותן לסירוגין.

 

2. חוסר התארגנות. ככל שפעילותך ב-MLM מתרחבת, מתרבות פעולות שונות ויש לבצע יום יום. בשלב מסוים פשוט לא תוכל להחזיק הכל בזיכרון ודברים יצאו מכלל שיטה.

הפתרון – אותה תוכנית עבודה עליה דיברנו לעיל בה יש לכלול גם רשימת לקוחות קיימים ופוטנציאליים, סטטוס שלהם ברשת שלך, רכישות שהם בוצעו, המועד הקרוב ליצירת קשר עמם וכן פעולות מתוכננות לחיפוש אחר לקוחות חדשים. חשוב מאוד להקדיש זמן ללימודים – לרשום בתכנית תאריכים של מפגשים וסדנאות שמארגנת החברה והמפיצים, להקציב זמן ללימוד עצמי וכמובן לדבוק במטרות שהגדרת לעצמך.

 

3. הסתפקות במה שיש. זו טעות אופיינית למפיצים שכבר התקדמו והגיעו להכנסה מכובדת. בשלב זה הם חושבים שניתן "להוריד פרופיל", להשקיע מינימום של עבודה וליהנות מהתוצאות. לאחר תקופה מסוימת הם מגלים שהתוצאות נשחקות, ההכנסה הולכת ופוחתת וצריך להתאמץ קשות כדי לעצור את התהליך הזה.

 

בשיווק רשתי מקצועי לא נרדמים בשמירה! חייבים להישאר עם היד על הדופק: לשמור על קשר עם לקוחות ושותפים קיימים ולטפח אותם, לא להפסיק לצרף אנשים חדשים לאגרון, להתעדכן על מצב השוק וכניסת מתחרים חדשים, ובעיקר – להמשיך ללמוד.

 

 

שיווק רשתי מקצועי בחברת ד"ר נונה

חברת ד"ר נונה אינטרנשיונל בע"מ שנוסדה בשנת 1994 היא חברת MLM ישראלית הגדולה והוותיקה ביותר בתחומה בארץ. זו גם החברה היחידה שמשווקת בשיטה זו את מוצר ים המלח שמפתחת ומייצרה בעצמה. החברה מונה מעל 300,000 מפיצים עצמאיים אשר פועלים בהצלחה רבה בכ-40 מדינות.

 

החברה ומפיציה המובילים משקיעים רבות בהכשרת אנשי שיווק רשתי מקצועיים ובתמיכה בהם לאורך כל דרכם בחברה. אנו מארגנים מגוון רחב של סדנאות, קורסים, מפגשים וובינרים כדי להקנות למפיצים את הידע החיוני שיוביל אותם אל ההצלחה. מומחי החברה תמיד עומדים לרשות המפיצים בכל הנוגע לייעוץ מקצועי, הכנת תוכניות טיפול בבעיות עור וגוף שונות ע"י מוצרי החברה ועוד.

 

מעוניינים לרכוש מקצוע מבוקש שעשוי להביא לכם הכנסה גבוהה ויציבה לאורך שנים? הצטרפו עכשיו לחברת ד"ר נונה ללא תשלום או התחייבות ותתחילו להפוך למומחי שיווק רשתי מהיום!

 

 

כסף בשיווק רשתי  |  שיווק רשתי בישראל  |  דרושים מפיצים עצמאיים

שיווק רב שכבתי  |  שיווק רשתי - מה זה?  |  איך שיווק רשתי עובד  |  שיווק רב שכבתי באינטרנט  |  איך לבחור שיווק רשתי  |  שיווק רב שכבתי בישראל  |  מוצרי חברות שיווק רשתי  |  אודות חב' ד"ר נונה  |  תוכנית השיווק  |  דרושים שיווק רשתי  |  הצטרפות לחברת ד"ר נונה  |  צור קשר