שיווק רשתי עם חברת ד"ר נונה

אודות מוצרי חברת ד"ר נונה אינטרנשיונל בע"מ

 

כל מה שרציתם לדעת על מוצרי חברת ד"ר נונה ודרכי שיווקם הרווחיות ביותר

 

מוצרי חברת ד"ר נונה אינטרנשיונל בע"מ

 

אם אתם שוקלים הצטרפות לאחת מחברת שיווק רשתי (רב שכבתי) ומחפשים מידע בנושא, בטח שמתם לב שרוב החברות הללו מציעות ללקוחותיהן מוצרים הקשורים בצורה כל שהיא לתחום הבריאות ואיכות החיים (WELLNESS).

 

מדוע זה קורה? התשובה היא פשוטה: בריאות זה נושא שמעניין קהל לקוחות הרחב ביותר שחוצה את כל המגזרים, הגילאים והמדינות. יחד עם זאת, ריבוי חברות MLM המציעות מוצרים דומים יצר תחרות עצומה ביניהן שמקשה על המפיצים לשווק אותם. בתנאים אלה היתרון המובהק מקבלות חברות המציעות מוצרים בעלי תכונות ייחיודיות שמסוגלים להועיל ללקוחות יותר מאשר מוצרי המתחרים.

 

מוצרי ים המלח מתוצרת ד"ר נונה בהחלט עומדים בקריטריונים הללו בשל מחקר מדעי רב שהושקע בהם והעניק להם תכונות ייחודיות שמאפשרות להשתמש בהם למטרות רבות ומגוונות הרבה יותר מאשר מוצרי חברות שיווק רשתי מתחרות.

 

 

הייחודיות של מוצרי ד"ר נונה

ד"ר נונה אינטרנשיונל הנה החברה היחידה בעולם שמקדמת בשיטת שיווק רשתי מוצרי ים המלח אותם מפתחת ומייצרת בעצמה. היא גם היחידה בעולם שפיתחה תוספי תזונה שמכילים רכיבים שמקורם הן סגולותיו המינרליים והביולוגיים של ים המלח. כמובן החברה מייצרם גם מוצרי ים המלח בעלי צורה "מסורתית" כגון קוסמטיקה, פרפומריה ומוצרי ספא, אך גם מוצרים אלה הנם מהפכניים בשל איכותם הבולטת ורכיביהם הייחודיים המוגנים ע"י 18 פטנטים על שם ד"ר נונה קוכינה, מייסדת החברה.

 

האם שמעתם פעם על ליפסטיק ים המלח להגנה מושלמת על עור השפתיים? או בושם ים המלח עם ניחוח מדהים שמסוגל להתחרות במותגים עולמיים? קרוב לוודאי שלא כי את המוצרים הללו לא תמצאו בפארם הקרוב אלא רק אצל מפיצים עצמאיים של חברת ד"ר נונה.

 

 

ההייטק שבמוצרי ים המלח

כל המוצרים של החברה מבוססים על תרכובת מינרלים ביו-אורגנית של ים המלח – המצאה בלעדית של ד"ר נונה קוכינה, רופאה במקצועה שעבדה שנים רבות כמרצה באוניברסיטה העברית בירושלים והקימה את חברת "ד"ר נונה אינטרנשיונל בע"מ" בשנת 1994. למעט המינרלים החשובים מים המלח, תרכובת זו מכילה ביומסה של חיידק ידידותי לאדם "ארכיבקטריה אדומה" שכבר מאות אלפי שנים חי במי ים המלח. המחקר שערך צוות מדענים בניהול ד"ר נונה הוכיח כי מבנה הדנ"א של הארכיבקטריה דומה לדנ"א של בני אדם שמאפשר לה להיקלט היטב בגוף. התגלה כי לארכיבטקיה יש שפע תכונות מבריאות, בין היתר היא מסוגלת לשקם תאי גזע פגומים. התפקיד החשוב ביותר שלה במוצרי החברה - להפנות את הרכיבים הפעילים של התכשירים באופן סלקטיבי אל התאים הפגומים שזקוקים לעזרה.

 

כל המוצרים מכילים רק רכיבים טבעיים ללא שימוש בפרבנים או חומרים כימיים ונבדקו קלינית במרפאת "לנום" השייכת לחברה.

 

בשל התכונות הללו המוצרים מסוגלים לסייע לטיפול בבעיות רפואיות שונות ומגוונות, החל מבעיות עור נפוצות ועד למצבים גופניים מורכבים, למשל לחזק את עמידותם של חולי סרטן לטיפולי הקרנה וכימותרפיה, להקל על חולי סוכרת, לסייע במצבים של דיכאון וחרדה ועוד. כל זה מעניק למפיצי חב' ד"ר נונה הזדמנות נדירה גם לסייע לאנשים רבים לשפר את בריאותם וגם לבנות על זה עסק רווחי.

 

 

ערוצי שיווק רבים ומגוונים

מטרות רבות אותן מסוגלים לשרת מוצרי ד"ר נונה, פותחות בפני המפיצים מגוון ערוצי שיווק ומגזרים חדשים בהם ניתן למכור את המוצרים. למעט לקוחות פרטיים, המוצרים עשויים לעניין בעלי עסקים בתחומים מגוונים כגון בעלי מכוני רפואה משלימה, בתי מרקחת פרטיים, מספרות, מכוני קוסמטיקה, מרפאות שיניים ועוד. בעלי עסקים הללו יוכלו גם להשתמש במוצרים לצורך שיפור וייעול הטיפולים שהם מעניקים ללקוחותיהם וגם להציע אותם למכירה בבתי העסק כלומר להפוך למפיצים בעצמם.

 

ניתן להציע ללקוחות במצבי בריאות מורכבים תוכניות טיפול שבד"כ משלבות מספר מוצרים שמטפלים בבעיה מבחוץ ומבפנים. מומחי החברה והספונסרים יעמדו לשירותכם בכל עת כדי להעניק לכם את כל הסיוע הדרוש בהכנת התוכנית ומתן המלצות ללקוח.

 

רוצים לקחת חלק בהצלחה? הצטרפו עכשיו ללא תשלום וללא התחייבות, או צרו קשר לפרטים ונחזור אליכם עוד היום!

שיווק רב שכבתי  |  שיווק רשתי - מה זה?  |  איך שיווק רשתי עובד  |  שיווק רב שכבתי באינטרנט  |  איך לבחור שיווק רשתי  |  שיווק רב שכבתי בישראל  |  מוצרי חברות שיווק רשתי  |  אודות חב' ד"ר נונה  |  תוכנית השיווק  |  דרושים שיווק רשתי  |  הצטרפות לחברת ד"ר נונה  |  צור קשר