שיווק רשתי עם חברת ד"ר נונה

איך שיווק רשתי עובד

 

רוצים לדעת כיצד עובד שיווק רשתי ומהם מרכיבי ההצלחה בו? התשובות להלן!

 

איך עובד שיווק רשתי

 

אם התעניינתם בשיווק רשתי כמקור הכנסה נוספת או חלופית, אתם בטח שמעתם הרבה סיפורי הצלחה בתחום אך גם לא מעט סטיגמות ודעות שליליות. מי שכן מאמין בשיטה ורוצה להתקדם בתחום ה-MLM, בוודאי זקוק למידע ממצה ומפורט כיצד עובד שיווק רב שכבתי, מאילו הצעות יש להיזהר, והכי חשוב כיצד לפעול בתחום בצורה נכונה ולהגביר משמעותית סיכויי ההצלחה.

 

אנו כצוות מפיצים בעלי ותק מעל 10 שנים, נשמח להתחלק עמכם בניסיון הרב שצברנו בתחום ולתת לכם כמה טיפים חשובים שיסייעו לכם לעשות בחוכמה את צעדיכם הראשונים בעולם השיווק הרשתי, להימנע מטעויות נפוצות ובכך לסלול לעצמכם את הדרך להצלחה.

 

חיפוש ובחירת חברת שיווק רשתי

בעידן האינטרנט ורשתות חברתיות חיפוש חברות MLM אינו מהווה בעיה. ע"פ עקרונות השיטה, החברות עצמן לא עוסקות בגיוס המפיצים חדשים אלא מטילות משימה זו על מפיצים ותיקים תמורת עמלות. מפיצים אלה מקימים אתרי אינטרנט ובלוגים משלהם, פעילים בקבוצות פייסבוק ופורומים העוסקים בנושא, מפרסמים מודעות דרושים באתרי מודעות ובעיתונות כתובה.

 

ברוב המודעות לא כתוב בפירוש שמדובר בשיווק רשתי אך לא קשה לאתר אותם כי הן בדרך כלל לא מתייחסות לתחום מסוים ולא כוללות את שם החברה. אולם מומלץ קודם כל לפנות לאנשים שכתבו בגלוי מהי מטרת המודעה.

 

בחירת חברת MLM המתאימה לכם הנם שלב חשוב מאוד כי זו חברה אתה תעבדו במשך שנים ארוכות ותבנו עליה את עתידכם ופרנסתכם. תהליך בניית הכנסה יציבה בשיווק רב שכבתי הנו ממושך והחלפת החברה בדרך כלל מהווה חזרה אל תחילת התהליך ואובדן חלק מההכנסה או אף את כולה.

 

לכן בבחירת החברה יש לקחת בחשבון מספר קריטריונים חשובים כגון:

 

התאמה להגדרת חברת שיווק רשתי ללא חשש לפירמידה. לחצו לפרטים כיצד ניתן לוודא שהחברה שבחרתם לא פירמידה.

 

סוג ואיכות המוצרים. חשוב שמוצרי החברה יהיו שימושיים ורלוונטיים עבורכם ועבור אנשים הסובבים אתכם, שהם תחרותיים מול מוצרי המתחרים ושיימצא להם ביקוש. וכמובן אין להתפשר על איכות המוצרים ולוודא שמדובר במוצרים איכותיים לא רק עם נציג החברה עצמה אלא ע"י מקורות מידע נוספים כגון אתרי אינטרנט, פורומים, רשתות חברתיות וכו'.

 

תוכנית תגמולים. אין להסתמך רק על הסברים של נציג החברה אלא לבקש ממנו את התוכנית במלואה ולקרוא אותה בקפידה. במידה ואתם מתלבטים בין כמה חברות, לא צריך להתעצל אלא ללמוד את תוכניות התגמולים של כולן ולהשוות אותן במחינת הגינות, רווחיות, מסלולי הצטרפות, היקף ההשקעה וכו'.

 

הספונסר. במילון המושגים של MLM מפיץ עצמאי שצירף לחברה מפיץ אחר וממוקם מעליו ברשת הנו "ספונסר" כלפי המפיץ שצירף. הספונסר הוא איש המפתח שמסייע למפיצים תחתיו להתפתח ולהתקדם בשיווק מוצרי החברה ובניית רשת מפיצים משלו שיהפוך אותו לספונסר בעצמו. הגינות ויושר של הספונסר נבחנים עוד בטרם הצטרפותכם לחברה: הוא צריך לספק לכם מקסימום מידע הנחוץ לקבלת החלטה לגבי הצטרפות לחברה, לענות לכל שאלותיכם אודות המוצרים ותוכנית התגמולים, לפרוש בפניכם את כל המסלולי ההצטרפות ולהמליץ על אופציה המתאימה לכם ביותר.

 

הסכם הצטרפות. לפני החתימה יש לבקש מנציג החברה דוגמה של הסכם ולקרוא אותו בקפידה כולל האותיות הקטנות. יש לוודא שלא מדובר בהסכם כובל, שאין בו התחייבות לדמי מנוי, מחזור מכירות או רכישות תקופתיות. הדברים הללו בדרך כלל לא אופייניים לחברות MLM אמיתיות ואם ההסכם כולל אותם, זה מעורר חשש לפירמידה.

 

היקף ואופן השקעה

כמו בכל עסק, תחילת הפעילות בשיווק רשתי כרוכה בהשקעה – הן אם זו השקעה כספית והן אם זו השקעת משאבים אחרים כגון זמן  ועבודה. השקעה כספית יכולה להיות ישירה (רכישת מלאי מוצרים וחומרי פרסום מהחברה) או עקיפה כגון פתיחת חנות, בנייה וקידום אתר אינטרנט, פרסומת וכדומה.

 

לאחר הצטרפות לחברת MLM מפיץ חדש מקבל זכות לרכוש מוצרים ישירות מהחברה בהנחות שונות שתלויות בהיקף הרכישה ומאפשרות למפיץ להרוויח ממכירת קמעונאיות של המוצרים הללו. כתנאי לקבלת הנחות בדרך כלל על המפיץ לרכוש  "ערכה למתחילים" שמכילה מספר מוצרים בסיסיים וחומרים פרסומיים (כגון  קטלוגים ודוגמיות) שיסייעו לו ללמוד ולשווק את המוצרים.

 

מתחילים לחשוב MLM

רוב המפיצים החדשים בשיווק רשתי אינם בעלי ניסיון או רקע בעסקים, לכן חשוב מאוד לפתח חשיבה שיווקית על מנת להצליח בתחום. קיימים הרבה סדנאות וקורסים בנושא אך העלויות שלהם מאוד גבוהות כך שלרוב המפיצים המתחילים זה לא מציאותי. לכן היתרון הגדול של חברות MLM  הוא שהן מפעילות סדנאות כאלה ללא עלות או בעלות סמלית למפיציהן. כמובן גם לספונסר יש אינטרס ישיר לסייע לאנשיו להתפתח בתחום כי ההצלחה שלהם היא ההצלחה שלו.

 

אולם, בסופו של דבר, הכדור עובר אל המפיץ עצמו כי שיווק רשתי הוא עבודה לכל דבר ואפילו יותר מכך. עיסוק ב-MLM דורש משמעת עצמית, התמדה ובעיקר יוזמה. ללא נכונות להשקיע שעות רבות ביום, יכולת להציב לעצמכם משימות ולעמוד בהן, יצירתיות, פיתוח כישורים הנדרשים למציאת לקוחות אין לכם מה לעשות בתחום וחבל על בזבוז זמנכם. אך אם אתם רואים את עתידכם כאן והחלטתם ללכת בדרך זאת, צריכים גם ללמוד להתמודד עם כישלונות, לא להתייאש מהם אלא להפיק לקחים ולהמשיך הלאה.

 

ואיך זה בחברת ד"ר נונה?

לחברת ד"ר נונה אינטרנשיונל בע"מ ונציגיה יש הרבה מה להציע למפיצים בתחום שיווק רב שכבתי:  ידע וניסיון רב בשיווק מוצרינו הייחודיים בארץ ובעולם, תכנית תגמולים רווחית והוגנת, ספונסרים מנוסים וישרים. לחברתנו יש תשתית שיווק מפותחת ומסודרת בארץ ובעשרות מדינות ברחבי העולם. יחד עם זאת, מסיבות היסטוריות טרם הגענו למדינות ולמגזרים רבים בארץ ובעולם. אנו נשמח להעניק לכם את כל הכלים שיסייעם לכם לגלות למוצרינו שווקים חדשים וליהנות מהיתרון העצום להיות הראשונים.

 

מעוניינים להתקדם? צרו קשר לפרטים או הצטרפו בחינם וללא התחייבות!

שיווק רב שכבתי  |  שיווק רשתי - מה זה?  |  איך שיווק רשתי עובד  |  שיווק רב שכבתי באינטרנט  |  איך לבחור שיווק רשתי  |  שיווק רב שכבתי בישראל  |  מוצרי חברות שיווק רשתי  |  אודות חב' ד"ר נונה  |  תוכנית השיווק  |  דרושים שיווק רשתי  |  הצטרפות לחברת ד"ר נונה  |  צור קשר