שיווק רשתי עם חברת ד"ר נונה

איך להצליח בשיווק רשתי

 

שבעה טיפים בסיסיים להצלחה בשיווק רשתי מאת מפיצים בכירים של חב' ד"ר נונה

 

אנשים רבים מצטרפים לשיווק רב שכבתי בשאיפה לשפר את מצבם הכלכלי ואיכות חייהם, אולם כ-75% מתוכם נוטשים את התחום בשנה הראשונה. לכן השאלה איך להצליח בשיווק רשתי היא החשובה והקריטית ביותר לכל המפיצים החדשים התחום ה-MLM.

 

להלן מספר טיפים בסיסיים מאת צוות מפיצים עצמאיים בחברת ד"ר נונה שיסייעו לכם להצליח בשיווק רשתי ולהגשים את חלומותיכם לעצמאות כלכלית. כמובן, לא ניתן לכלול את כל סודות ההצלחה בשיווק רב שכבתי במאמר אחד, אולם אלה הדברים החשובים ביותר שכדאי לזכור לכל מפיץ חדש שהגיע לתחום בשאיפה להצליח בו ולהפוך אותו למקור הכנסה של ממש.

 

1. למד את המקצוע

רופאים ועורכי דין  לומדים שנים באוניברסיטה כדי לעבוד במקצועותיהם. אז מדוע רוב האנשים שמצטרפים לשיווק רשתי חושבים שהם נולדו עם הכישורים שיאפשרו להם להגיע במיידית להכנסה בעלת חמש ספרות? תחילה יש ללמוד, והרבה: להקשיב להרצאות, לקרוא ספרים, ולהשתתף בוועידות וכמובן לקבל הדרכה ממפיצים ותיקים. אל תחזור על הטעות של מפיצים רבים שניסו להצליח בשיווק רשתי ללא הכשרה מתאימה!

 

 2. התייחס לשיווק רשתי כעסק ולא תחביב.

אנו מקווים שאתה אישית בחרת בעסק, אולם הרוב הגדול של מפיצים חדשים בשיווק רשתי מתייחסים אליו כתחביב ועובדים רק כשבא להם. לא קל לשמור על המשמעת כשאין בוס על הראש, אך עליך ללמוד להיות הבוס של עצמך.

 

3. שכפל

פירושו של שכפול בשיווק רב שכבתי – גם לצרף לארגון שלך כמה שיותר מפיצם פעילים, וגם לתת להם כלים ומוטיבציה לצרף אחרים תחתם שיביא לצמיחת הארגון בסדרה הנדסית.

לדוגמא, אם תצרף תחתיך 10 אנשים וכל אחד מהם גם יצרף 10, יש לך כבר 110 מפיצים בארגון. אם עמלה ממכירות חודשיות של כל אחד מהם תהיה 10$ בממוצע, יש לך כבר הכנסה פסיבית נאה של 1100$ בחודש. אבל זו רק התחלה כי המטרה שלך צריכה להיות שמפיצים "נכדים", "נינים" וכו' ישכפלו כמוך.

בשיווק רשתי, אם לא תוכל להראות לאחרים כיצד לשכפל, רוב הסיכויים שלא תצליח.

 

4. אל תוותר!

ראית את הסרט "פרנקי וג'וני" עם מישל פייפר ואל פצ'ינו? בסרט זה, ג'וני התאהב בפרנקי בטירוף אך בהתחלה הרגשות הללו לא היו הדדיים. בסופו של דבר ג'וני אכן כבש את לבה של פרנקי כי לא התייאש ולא ויתר.

על מנת להצליח בשיווק רשתי, אתה צריך להיות כמו ג'וני – לא להיכנע לקשיים להמשיך קדימה, גם כשנראה לך ששום דבר לא הולך והתוצאה לא מצדיקה את המאמץ. לעולם לא לוותר!

 

 5. פעל לפי תוכנית עבודה.

שיווק רשתי הוא עסק לכל דבר, וכפי שכולם יודעים, כל העסק בדרך כלל פועל על פי תוכנית עסקית. מבחינה זו אין הבדל בשיווק רשתי ועסק רגיל. רשום את המטרות שלך, למשל: כמה אנשים אתה רוצה לצרף, כמה אתה רוצה להרוויח, כמה מוצרים אתה רוצה למכור וכו'. יש לפעול לפי התוכנית ולדבוק בה, אך להיות מציאותי בציפיות שלך ולהפנים שזה מרתון ולא ספרינט.

 

6. עבוד עם האנשים תחתיך.

הצלחה בשיווק הרשתי בלתי אפשרית ללא מערך הדרכה ותמיכה מסודר שמיועד להפוך אנשים ללא רקע שיווקי למפיצים מקצועיים. על מנת להקים ארגון שיניב תוצאות, עליך להעביר הלאה את הידע שקיבלת מהאנשים שהכשירו אותך. המשימה העיקרית שלך היא להעניק להם את הניסיון כי בשיווק רשתי הניסיון שווה כסף.

 

7. הפעל את התשוקה!

על פי נפוליאון היל, מחבר הספר "חשוב והתעשר", תשוקה היא נקודת ההתחלה של כל הישג.

 

אנו מקווים שלמדתם היום כמה דברים חדשים שיסייעו לכם להבין כיצד להצליח בשיווק רשתי.

אם אתם מעוניינים להמיר את העקרונות הללו להצלחה של ממש, אתם מוזמנים להצטרך לצוות מפיצים עצמאיים של חברת ד"ר נונה כי אנחנו מחויבים להצלחתכם!

 

לחץ כאן להרשמה כמפיץ ללא תשלום וללא התחייבות!

 

יתרונות וחסרונות שיווק רשתיי  |  שיווק רשתי בישראל  |  דרושים מפיצים

שיווק רב שכבתי  |  שיווק רשתי - מה זה?  |  איך שיווק רשתי עובד  |  שיווק רב שכבתי באינטרנט  |  איך לבחור שיווק רשתי  |  שיווק רב שכבתי בישראל  |  מוצרי חברות שיווק רשתי  |  אודות חב' ד"ר נונה  |  תוכנית השיווק  |  דרושים שיווק רשתי  |  הצטרפות לחברת ד"ר נונה  |  צור קשר