שיווק רשתי עם חברת ד"ר נונה

איך לבחור חברת שיווק רשתי

 

מחפש עבודה בשיווק רשתי? בחירה נכונה של חברת MLM היא הצעד החשוב ביותר בתחילת דרכך בתחום. להלן מספר טיפים חשובים שיעזרו לך לקבל החלטה נכונה.

 

נכון להיום, מספר חברות שיווק רשתי גדול עד כדי כך שחלק ניכר מאנשים המעוניינים להצטרף לתחום לא יודעים איך לבחור חברת שיווק רשתי המתאימה להם. במקרים מסוימים אנשים אפילו נרשמים לכמה חברות בבת אחת. המצב הזה בדרך כלל גורם לפיזור מאמצים וכתוצאה מכך לחוסר סיכוי להצליח באף אחת מהחברות הללו.

 

כדי למנוע מצבים אלה, לפני קבלת ההחלטה לאיזו חברה להצטרף, מאוד מומלץ ללמוד כיצד לבחור חברת שיווק רשתי מתאימה הן מבחינת אמינותה והן מבחינת עמידתה בציפיות שלך.

 

להלן מספר קריטריונים חשובים לפיהם כדאי לבחון את הצעותיהם של נציגי חברות שיווק רשתי על מנת לקבל החלטה נכונה שתשפיע על פעילותך בתחום ה-MLM לאורך שנים.

 

1. ראשית יש לבדוק אילו מוצרים החברה מציעה להפצה: האם למוצרים אלה קיים ביקוש או פוטנציאל שיווקי, האם המחירים הם תחרותיים ומשקפים את איכות המוצרים, האם ברור לך לאילו מטרות וקהל היעד מיועדים המוצרים. אם קיים חשש שלמוצרים של חברה מסוימת אין ערך לצרכן קצה, יש להיזהר ממנה כי ייתכן שזו פירמידה ולא חברת MLM אמיתית.

 

2. האם לחברה יש שם טוב? יש לבדוק אם החברה היא בעלת מוניטין טוב בשוק, למשל אם היא לא מוזכרת בכרוניקה משפטית בקשר לתביעות נגדה וכדומה.

 

3. יש לשים לב לגיל החברה: אם החברה קיימת בשוק פחות מחמש שנים, יש להתייחס אליה בזהירות רבה. הסיבה העיקרית לכך שחברות חדשות בדרך כלל מתקשות להתחרות עם חברות גדולות וחזקות שפועלות בשוק כבר הרבה שנים. לפי סטטיסטיקה כ-60-80% חברות MLM חדשות נסגרות בארבע השנים הראשונות של פעילותן.

 

מצד שני, בחברה ותיקה תצטרך להתחרות עם צוותי הפצה קיימים שכבר תפסו פלח שוק ניכר. לכן במקרים מסוימים אפשר לשקול ברצינות את הצעתן של חברות שיווק רשתי חדשות  –  למשל אם מדובר במוצרים מהפכניים שיימצא להם ביקוש רב, תוכנית תגמולים רווחית במיוחד, תנאי הצטרפות נוחים וכדומה.

 

4. יש ללמוד בפרטנות את תוכנית השיווק של החברה:  מהו גובה הרווחים והעמלות,  אילו תמריצים קיימים בתוכנית ומהם התנאים לקבלתם, מהן האפשרויות לצמיחה וקריירה. יש לוודא שהתוכנית שקופה וברורה לך עד הפרט האחרון.

 

5. מי הוא הספונסר שלך? הספונסר, במילים אחרות המפיץ שצירף אותך וממוקם ברשת מעליך, הוא איש המפתח שילווה אותך לאורך כל דרכך בחברה, יכשיר אותך ויעביר לך את הידע הניסיון שצבר בתחום.  אם הספונסר שלך הוא איש מסור והגון, זו כבר חצי הצלחה - השאר תלוי רק בך.

 

6. בנוסף, כדאי לשים לב לדברים הבאים:

 

- איזה סוגים של הכשרה מציעה החברה למפיצים החדשים שלה.

 

- האם בקרבת מקום מגורייך קיימים משרדי החברה, נקודות מכירת המוצרים, מקומות בהם מתקיימים קורסים, סדנאות ומפגשי מפיצים.

 

- ערוצי רכישת מוצרים, דרכי משלוח, מהירות אספקה.

 

אנו מקווים שהטיפים הללו יעזרו לך למקד את החיפושים שלך אחר חברות שיווק רשתי ולקבל החלטה נכונה מתוך שיקול דעת וללא התלהבות יתר.

 

אסוף מידע על כל חברות שיווק רשתי שיצרו אתך קשר או שמצאת בעצמך. רשום את המידע הרלוונטי על כל אחת מהן ותשווה ביניהן. ולאחר מכן בחר את החברה שמתאימה לכמה שיותר קריטריונים שפירטנו לעיל, לפחות לחשובים והקריטיים מתוכם.

 

עדיין לא מצאת חברת שיווק רשתי הראויה בעינייך? אנו מזמינים אותך להצטרף בחינם ללא התחייבות לצוות מפיצים עצמאיים של חב' ד"ר נונה ולהתחיל לבנות קריירה בשיווק רשתי מהיום!

 

איך להצליח בשיווק רשתי  |  שיווק רשתי בישראל  |  דרושים מפיצים עצמאיים

שיווק רב שכבתי  |  שיווק רשתי - מה זה?  |  איך שיווק רשתי עובד  |  שיווק רב שכבתי באינטרנט  |  איך לבחור שיווק רשתי  |  שיווק רב שכבתי בישראל  |  מוצרי חברות שיווק רשתי  |  אודות חב' ד"ר נונה  |  תוכנית השיווק  |  דרושים שיווק רשתי  |  הצטרפות לחברת ד"ר נונה  |  צור קשר